Verloren hart - Zuid-Amerika - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maurice Janssen - WaarBenJij.nu Verloren hart - Zuid-Amerika - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maurice Janssen - WaarBenJij.nu

Verloren hart - Zuid-Amerika

Door: Maurice Janssen

Blijf op de hoogte en volg Maurice

11 Mei 2015 | Nederland, Nederland

Beste vrienden en bekenden,

Mijn nieuwe boek 'Verloren hart' is gepubliceerd! Na veel uren van zwoegen achter mijn PC, diep in mijn geheugen te hebben gegraven en wat 'geniale ingevingen' is het nu eindelijk klaar en ik ben er ontzettend trots op!
Hieronder staat een korte omschrijving van mijn boek:
Na de studie heb ik 8,5 maand rondgereisd door Zuid-Amerika. Een ideale en leuke manier om mijzelf beter te leren kennen. Aangezien het geen geplande reis was ben ik in allerlei situaties beland. Ik heb bij Zuid-Amerikaanse families aan tafel gezeten en kreeg de meest traditionele gerechten voorgeschoteld. Toeristische plekken zijn uiteraard bezocht, maar ook in de gebieden die slechts locals kennen ben ik geweest. Door veel contact op te zoeken met locals heb ik enorm veel geleerd over hun cultuur en zie je niet alleen de hotspots van een land. Op deze wijze ben ik bijvoorbeeld in een dorp geweest waar men geen elektriciteit en warm water heeft. Eten bestond uit rijst met geitenvlees en quinoasoep.

''Ik liep continu fluitend de berg op, want hogerop gaan is nooit zo moeilijk, maar de weg terug vinden bleek toch niet zo simpel als ik dacht. Dus daar stond ik, boven op weelderige bergen met een topuitzicht, omringd door een aantal wilde paarden die braaf voorbij draafden, maar ik was wel verdwaald. Stof dwarrelde in de rondte, de schaduw bleef mij volgen, de vogels flierefloten vrolijk verder, maar daar schoot ik niets mee op. Waar in godsnaam bevond ik mij?''

Hopelijk heb ik jullie interesse kunnen wekken in mijn boek. Het is te koop op http://www.bol.com/nl/p/verloren-hart/9200000043125916/ voor € 7.95.

Ik heb besloten om een groot deel van de opbrengst van het boek te geven aan een goed doel in de Filipijnen (kinderen in de sloppenwijken)!



  • 11 Mei 2015 - 23:21

    Lia:

    Tuurlijk ga ik jouw boek kopen! Respect dat je het voor elkaar gekregen hebt en ik heb zo genoten van jouw reisverslagen, dat het boek een lust moet zijn om te lezen!
    Gefeliciteerd Maurice met deze mijlpaal in jouw leven!

  • 14 Mei 2015 - 21:27

    Koos Meeuwsen:

    Maurice,

    Leuk dat we nu van je uitgebreide pennenvruchten kunnen gaan genieten.
    Je gaat ook al helemaal met de tijd mee door er meteen e-book van te maken.
    Als wereldreiziger heb je dus in de benauwdheid van jouw kamer, toch alles goed op schrift kunnen krijgen. Wat een discipline.
    Overigens mooi dat een gedeelte van het geld naar een goed doel gaat.
    Tot slot: geldt nu voor jou......één boek smaakt naar meer?

    Groeten van,

    Koos

  • 15 Mei 2015 - 22:28

    Wendy:

    Hey Maurice,

    Wat een leuk initiatief van jou om een boek uit te brengen van je reis naar Zuid-Amerika.
    Natuurlijk kopen wij jouw boek! Mooi dat je met de opbrengst hiervan andere mensen wilt helpen die deze hulp heel hard nodig hebben. Je hebt het immers zelf allemaal kunnen zien op je reis.

    Groetjes van Cor en Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Filipijnen

..

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Same same

23 September 2015

Boek - Verloren Hart

11 Mei 2015

Verloren hart - Zuid-Amerika

22 December 2014

Waar blijft de tijd..

08 December 2014

van alles en nog wat
Maurice

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 50217

Voorgaande reizen:

23 December 2018 - 20 Januari 2019

Argentina

06 Januari 2018 - 06 Februari 2018

India & Sri Lanka

01 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Thailand

12 November 2014 - 12 November 2014

Filipijnen

05 Juni 2014 - 09 Augustus 2014

Colombia, vrijwilligerswerk en reizen

12 Juni 2013 - 06 November 2013

Backpacken Zuid-Amerika

Landen bezocht: